Waktu Solat Hari Ini

Khamis, Mei 22, 2008

Selamat Bercuti Pertengahan Semester Pertama

Hari ini merupakan hari terakhir semua pelajar di bawah kementerian pelajaran sebelum memulakan cuti bermula esok hari. Cuti esok bermula hanya bagi pelajar sekolah dan institut perguruan di zon 1 iaitu terengganu, kelantan dan kedah. Negeri lain di bawah zon 2, sabar dulu yea. Bagi kami pelajar-pelajar KSPK-PJ, alhamdulillah sebahagian besar tugasan telah selamat dihantar untuk dinilai. Cuma sebahagian kecil saja yang belum selesai.

Sempena cuti ini juga, diharap pelajar dan kawan-kawan seperjuangan dapat menghabiskan masa cuti dengan aktiviti yang berfaedah. Jangan lakukan perkara yang melalaikan dan merugikan. Kalau bernama pelajar, buku jangan sekali-kali dilupakan.

Di sini,penulis ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pensyarah IPKT yang mengajar kami terutama kepada Jabatan PJ, En. Baharom, En. Yunus, Tn.Hj Abu Zarin, Pn. Hamedah, Pn. Normar, Cik Mek Yam, dan pensyarah jabatan lain seperti En. Biamin-TMK, Pn. Anisah-K.Emosi, En. Che Ku Mohd Rafee-SDP, Dr.Kamal - P.Perubahan, dan semua pensyarah yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dengan kami.

Tiada ulasan: